Top image

Workshop

Gastvrijheid: De waarde voor uw Zorgvisie

Als bestuurder of manager in de zorg- en welzijnssector staat u voor grote uitdagingen in onzekere tijden. Ziet u vooral de bedreigingen en koerst u af op reorganisatie?
Of zoekt u naar de kansen om uw organisatie op de langere termijn te inspireren en te optimaliseren? Als u zoekt naar nieuwe kansen om u met uw dienstverlening te onderscheiden, willen wij u daarbij graag ondersteunen.

Medewerkers zijn het kloppend hart van uw organisatie en maken haar tot een succes. Gastvrij zijn is ‘geven zonder er iets voor terug te krijgen’. Een waardevolle parallel met de gezondheidszorg. Wat is gastvrijheid eigenlijk? Op basis van praktijksituaties en interactieve sessies wordt gastvrijheid als waarde duidelijk gemaakt. Gastvrijheid zorgt voor binding, bezieling en brengt individuele zorg terug naar de mensen.
Een nieuwe richting voor uw organisatie!

Geen koers zonder doel. Wij zijn ervan overtuigd dat de samensmelting van gastvrijheid met gezondheidszorg uw organisatie op een hoger niveau kan brengen. Onze oplossing: ‘creëer door de juiste combinatie van factoren de beleving die de patiënt of cliënt wenst’. Het resultaat is tweeledig. De workshop leidt tot bewustwording van gastvrijheid čn geeft u ook inzicht in de stappen die gezet moeten worden om gastvrijheid in uw organisatie te incorporeren.


Preuvenement

De workshop wordt afgesloten met een proeverij. De symboliek zal u door de trainers worden uitgelegd. Immers, ‘een oude sherry smaakt beter bij noten dan bij rauwe vis’.


    Vorm
    Open inschrijving, in-company ook mogelijk
    Duur
    Middag (incl. preuvenement)
    Locatie
    Wordt nader bekend gemaakt
    Data
    Wordt nader bekend gemaakt